dilluns, 5 de gener del 2015

PUJANT A LES AGULLES

LES AGULLES
ARRIVANT A LES AGULLES

CIM DE LES AGULLES: GOS SALVA,GOS JOSE I GOS JORDI M.

LES AGULLES AMB EL PURGATORI A SOTA
BAIXANT DE COLL SOSTRELL

FINAL DE LA VERMELLA

GRÀFICA

DADES

General
     Nom Arxiu Track C:\Users\Salva\Desktop\GOSSOS\SORTIDES\2014-12-28 ST. BOI-BEGUES-LES AGULLES-BEGUES-LA VERMELLA-ST.BOI\2014-12-28-st-boi-begues-les-agulles-la-vermella-st-climet-st-boi.gpx
     Nom del l'usuari
     Nom de la sortida:
     Comentaris del Track: Sortim de St. Boi, per la pista que puja a estret de Roques i baixem a St. Climent pel camí del Angle, i cop a St. climent agafem la pista de Can Bori, per pujar a Begues. Un cop a Begues anem a La Clota per pujar al Pi Solitari,Coll Sostrell, amb una rampa final molt dura. Un cop dalt, a mà esquerra la pista que primer planeja i després torna a pujar, fins que trovem el pal indicador del Puig de les Agulles, cim de 552 etres d'alçada. S'ha d'arrivar a peu al cim, uns 30 metres. Molt bona vista del Baix Llobregat i la platja, així com les Agulles que li donen nom. Com a anécdota, dir-vos que van començar a caure bolves de neu quan pujavem !!!. Desfem el camí i tornem cap al Pi Solitari i seguim recte per la pista del Coll Sostrell, fins a trovar la pista de Begues a Palau Novella. Arrivem a Begues i a la rotonda de sortida, anem cap a La Rectoria i baixem per la carretera de Torrelles, tombant per la pista vermella, molt guapa. Acavem de pujar fins a la Costa Fustera i a mà dreta i esquerra agafem la pista del dipòsit Verd i La Carrerada. Arrivem alk Coll de la Creu i St. Climent i desde d'aqui cap a St. Boi. 95% Pistes 5 % asfalt. 100% ciclable Salut.
 Data i Temps
     Dia 28-12-2014