diumenge, 18 de gener del 2015

2015-01-18 ST.BOI-TRIALERA MINYONET-ST. CLIMENT-LES COMES-TABOR-ST.BOI

RECORREGUT

Sortim de St. Boi, per la carretera de St. Climent, girant a mà esquerra a l'alçada de Can Paulet, per pujar cap a St. Ramón, Font de Golbes, i en una curva d'esquerres, amb 2 bancs i 1 plafó indicatiu de la fauna i flora, girem per un caminet, per anar a buscar la trialera que baixa cap a Estret de Roques, passant pel damunt del pont de fusta que creua la carretera. Tomben cap amunt pel Camí de L'Angle, fins a arrivar al trencall del Bosc del Minyonet, que agafem per baixar a buscar la trialera que surt a la segona corba d'esquerres. Fem la trialera, bastant tècnica però molt divertida, i sortim al cap d'amunt de Marianao.  Tombem a mà esquerra per baixar a Sta. Bàrbara, per agafar la pista que surt davant nostre  desde l'antic parquing del restaurant, ara tancat. Pujada bastant dura, que ens portaria fins a Can Cartró, però abans tombem a mà esquerra, per agafar el camí de L'Angle un altre cop i desprès de acavar la primera pujada, tombem per un corriol que surt a mà dreta a la corba. Després es fà pista, que baixa en ziga-zagues, a trovar la pista de St. Climent a la Creu de Querol i Torrelles. ( S'ha d'anar amb compte al final, pq potser ens podem trovar la porta tancada, i hauriem de tornar a pujar ...). No ha sigut el cas avui.Un cop a la pista em baixat a St. Climent, per anar a buscar  el Coll de la Creu, al costat del cementiri. Em fet una paradeta per menjar alguna cosa, i després em agafat la pista que surt davant de la Creu, que puja per la Carrerada i l'Ermita del Roser, fins a Les Comes i Puig d'Endí.Passat el dipòsit verd, seguim amunt fins al cap damunt de la serra de Les Comes i la Costa Fustera, i fem els tobogans fins al Coll del Tabor. Un cop al coll, entrem a l'urbanització de Can Guey, per pujar fins al Tabor, màxima alçada d'avui amb 364 metres. Sortim per la pista de darrera i fem l'últim tram de la Costa Fustera, Turó del Porro, Col de Querol i Creu del Querol, tot de tobogants de pujar i baixar, aquests més de baixar que de pujar... Un cop a la Creu, seguim rectes per la pista que dona la volta a Can Cartró i anem a esmorzar a Los Maños. Tornem pel camí de Can Cartró, que baixa per Can Palós i Can Pubill, fins a arrivar de nou a Sta. Bàrbara i pel camí del Llor, a St. Boi.
Ruta exigent de 25 Km. amb 816 metres de desnivell acumulat.
20% trialeres, 80% pistes. 100% Ciclable.

Salut.

GRÀFICA

DADES

General
     Nom Arxiu Track C:\Users\Salva\Desktop\GOSSOS\SORTIDES\2015-01-18 ST.BOI-TRIALERA MINYONET-ST.CLIMENT-LES COMES-TABOR-ST.BOI\2015-01-18-st-boi-trialera-minyonet-st-climent-les-comes-tabor-st-boi.gpx
     Nom del l'usuari
     Nom de la sortida:
     Comentaris del Track: Sortim de St. Boi, per la carretera de St. Climent, girant a mà esquerra a l'alçada de Can Paulet, per pujar cap a St. Ramón, Font de Golbes, i en una curva d'esquerres, amb 2 bancs i 1 plafó indicatiu de la fauna i flora, girem per un caminet, per anar buscar la trialera que baixa cap a Estret de Roques, passant pel damunt del pont de fusta que creua la carretera. Tomben cap amunt pel Camí de L'Angle, fins a arrivar al trencall del Bosc del Minyonet, que agafem per baixar a buscar la trialera que surt a la segona corba d'esquerres. Fem la trialera, bastant tècnica però molt divertida, i sortim al cap d'amunt de Marianao. Tombem a mà esquerra per baixar a Sta. Bàrbara, per agafar la pista que surt davant nostre desde l'antic parquing del restaurant, ara tancat. Pujada bastant dura, que ens portaria fins a Can Cartró, però abans tombem a mà esquerra, per agafar el camí de L'Angle un altre cop i desprès de acavar la primera pujada, tombem per un corriol que surt a mà dreta a la corba. Després es fà pista, que baixa en ziga-zagues, a trovar la pista de St. Climent a la Creu de Querol i Torrelles. ( S'ha d'anar amb compte al final, pq potser ens podem trovar la porta tancada, i hauriem de tornar a pujar ...). No ha sigut el cas avui.Un cop a la pista em baixat a St. Climent, per anar a buscar el Coll de la Creu, al costat del cementiri. Em fet una paradeta per menjar alguna cosa, i després em agafat la pista que surt davant de la Creu, que puja per la Carrerada i l'Ermita del Roser, fins a Les Comes i Puig d'Endí.Passat el dipòsit verd, seguim amunt fins al cap damunt de la serra de Les Comes i la Costa Fustera, i fem els tobogans fins al Coll del Tabor. Un cop al coll, entrem a l'urbanització de Can Guey, per pujar fins al Tabor, màxima alçada d'avui amb 364 metres. Sortim per la pista de darrera i fem l'últim tram de la Costa Fustera, Turó del Porro, Col de Querol i Creu del Querol, tot de tobogants de pujar i baixar, aquests més de baixar que de pujar... Un cop a la Creu, seguim rectes per la pista que dona la volta a Can Cartró i anem a esmorzar a Los Maños. Tornem pel camí de Can Cartró, que baixa per Can Palós i Can Pubill, fins a arrivar de nou a Sta. Bàrbara i pel camí del Llor, a St. Boi. Ruta exigent de 25 Km. amb 816 metres de desnivell acumulat. 20% trialeres, 80% pistes. 100% Ciclable. Salut.
 Data i Temps
     Dia 18-01-2015