diumenge, 12 de gener del 2014

Temps parat 00:01:25
 Energia 3756.4 Kcal
 General
     Nom Arxiu Track C:\Users\Salva\Documents\CompeGPS\tracks\TRACKS BICI\SANT BOI I RODALIES\2013-08-22 ST.BOI- EL PAPIOL-ERMITA LA SALUT-ST.BOI.gpx
     Títol
     Nom del l'usuari
     Nom de l'inici:
     Comentaris del Track: Sortida desde Sant Boi, agafant la riba esquerra del riu, fins a arrivar a l'alçada del Paipol, on sortim del riu per agafar la carretera que puja al poble. Pugem pel carrer principal fins dalt de tot, on comencem a baixar per un altre carrer que surt del poble, i agafa les pistes marcades de Collserola, agafem la que ens portarà a l´Ermita de la Salut. Aqueta en constant pujada ens durà a un punt on, si volem, podem pujar al PuigMadrona, de 342 ma. Nosaltres seguim fins arrivar a L'Ermita. Deprés de fer un mos, agafem la pista que baixa, cap a Sant Bartomeu de la Quadra, on arrivem creuan la carretera BV-1468, travessem la carretera i per darrera, agafem una pista, que ens duu a Can Tintorer, ja dins la ruta de la cursa "Dels 3 Monts", aquesta es una ruta trencacames, puja i baixa, amb rampes dures però curtes. Pasem pel costat de diverses masies, i a l¡alçada de Can Graner, podriem ja baixar cap a Molins de Rei, per carretera. Nosaltres seguim pujant i baixant, fins arrivar a la fàbrica de ciment de la Samsom, on aquí ja sí, agafem la carretera que baixa a Sant Feliu, arrivant al riu i de tornada cap a Sant Boi. Hi ha la posibilitat de seguir la pista, només atravesar la carretera de la fàbrica, que ens porta fins a Sant Just Desvern. Però aquesta la deixem per un altre dia. Salut.
     Idioma Desconegut
     Dificultat Moderat
     Activitat Senderisme
     Valorarió Maca
     Ciclable Desconegut
     Circular Sí
     Terreny Desconegut
 Data i Temps
     Dia 22-08-2013