dimarts, 19 de novembre del 2013

27-10-2013 ST.BOI-BEGUES-GARRAF-ST.BOI

RECORREGUT

Sortim de St. Boi, per la ronda direcció cap al camp de beisbol, i baixem cap al polígon Fonollar, per tombar a mà dreta per un corriol que pasa per darrere de la Panasfalto, i surt a la pista de sota de Sant Ramón, i arriva a la carretera de Sant Climent, que agafem per entrar pel poligon, per la pista de Can Riera Nou, que duu al Coll de Can Bori. Seguim amunt per la pista a la Serra de la Roca Salena i la trialera de La Cigronella, per sortir a la crta. que puja de Gavà a Begues. Un cop dalt a la rotonda, baixem per la carretera i tombem a mà esquerra ( En compte que creuem la carretera ), per entrar a una pista al anomenat Bosc de Begues. Seguim per la pista al costat de la carretera fins arrivar al carrer de l'Agricultura, la pista de Palau Novella. Agafem la pista a mà esquerra pasada la que duu al cementiri. Aquesta ens durà a La Clota on, a mà dreta surt una pista que fent ziga-zagues, va pujant cap al Puig de Les Agulles,seguim pujant fins a trovar una pista que ens creua, on hi ha un pi solitari.estem a 504 metres d'alçada. Nosaltres seguim recte, per baixar al Fondo de la Tronera, al costat solei de la Serra de la Guàrdia, pasem per la barraca de la guàrdia, en ruïnes, fins que trovem una pista, que agafem a mà dreta, la seguim uns metres i quan podem a mà esquerra sortim a la pista de Palau Novella. Desde aquí a mà dreta cap a Begues. Arrivant al punt on haviem girat per començar la volta a la Serra de la Guàrdia, girem a mà esquerra per, primer per pista i després per corriol, arrivar-nos a Can Térmens, a fer una cervesa. D'aquí desfem el camí i tornem per on hem vingut fins a Sant Boi.
Salut.

EL PARC NATURAL DEL GARRAF

LES DADES

General
     Nom Arxiu Track C:\Archivos de programa\CompeGPS\tracks\TRACKS BICI\SANT BOI I RODALIES\2013-10-27-sant-boi-st-climent-begues-st-boi.gpx
     Nom del l'usuari
     Nom de la sortida:
     Comentaris del Track: Sant Boi de Llobregat
 Data i Temps
     Dia 27-10-2013