diumenge, 24 de novembre del 2013

24-11-2013 ST.BOI-ST.CLIMENT-TABOR-ST.BOI

RECORREGUT

Sortida de Sant Boi, per la carretera de St. Climent per tombar a mà esquerra cap a Sant Ramón. Pugem fins a una corba on surt un corriol que torna a baixar, però que deixem per un altre que surt a mà esquerra, i que baixa a trovar el Cordal. Un cop al Cordal, passem el pont de fusta de L'Estret de Roques, agafem el camí del Angla, que porta cap a Can Cartró, però nosaltres girem a mà esquerra uns metres abans de començar a baixar, per un corriol, que després es torna pista i que baixa fent ziga-zagues, per anar a trovar la pista que puja de St. Climent a la Creu de Querol.
Un cop a la pista, baixem fins a St. Climent, i pugem al Coll de la Creu, al costat del cementiri. Pasem pel davant per seguir la pista del camí Ral, que en suau pujada ens porta a la bifurcació, on a mà dreta pugem cap al dipòsit verd, a la Serra de les Comes, a 276 metres. Un cop al dipòsit, seguim amunt per anar a trovar la Costa Fustera, que agafem i més o menys a la meitat, surt un camí a mà esquerra que es converteix en trialera després, passant per dins el bosc, sortint finalment al Coll del Tabor.Del coll anem a buscar la pujada al Tabor, per l'urbanització del mateix nom, o de Can Güell. Un cop dalt, sortim per darrera per la pista i seguim per la Costa Fustera a la zona dels tobogans, una série de pujades i baixades molt guapes, que ens porten al Coll de Querol, amb la Creu del Querol.Aquí agafem el camí que uns metres més endavant surt a mà esquerra, que dona la volta a Can Cartró, `per anar a esmorzar a Can Vicens, a l'urbanització de Cesalpina, entre Torrelles i Sta. Coloma.Sortim per anar a buscar un tram de L' Anell Verd, que l'agafem de baixada, passant per les masies de Can Palós i Can Pubill, per arrivar finalment a Santa Bàrbara i d'allà cap a casa.
Salut.

VISTA GENERAL
                                                                                 LES DADES

General
     Nom Arxiu Track C:\Archivos de programa\CompeGPS\tracks\TRACKS BICI\SANT BOI I RODALIES\2013-11-24 ST.BOI-BEGUES-TABOR-ST.BOI.gpx
     Nom del l'usuari
     Nom de la sortida:
     Comentaris del Track: Sant Boi de Llobregat
 Data i Temps
     Dia 24-11-2013