divendres, 3 d’abril del 2015

2015-03-07 ST. BOI-ANELL VERD -ST.CLIMENT-ST.BOI

RECORREGUT

Sortim de St. Boi per anar a fer una part de l'anell Verd que es una ruta pels voltans de St.Boi. Ens acostem al riu i pel seu marge dret, seguint les indicacions, ens acostem a l'estació del Carrilet de la Colònia Güell, que atravesem, per sortir al Camí de Llor, on el recorregut puja per la pista de Can Ros i arriva fins a l'entrada del Mas Terra Alta, on gira a mà esquerra per acostar-se a Sta. Bàrbara. A partir d'aquí comencen les hostilitats, en forma de dures rampes, que primer passant per Can Pubill i després per Can Palós, et fa arrivar a dalt a l'urbanització de Can Ribot. Girem a mà esquerra i seguim per la pista fins a la Creu de Querol. Una mica abans d'arrivar el camí del Anell Verd, tomba a mà esquerra per anar a buscar el camí de L'Angle, però nosaltres seguim a mà dreta fins a la Creu. Un cop aquí, agafem la baixada encimentada que baixa a St. Climent, ara en molt bon estat i que es pot fer a tota castanya. Arrivats a St. Climent, pujem al Coll de la Creu i baixem pel costat de la pared del cementiri, per creuar la riera de SAlom, i a mà esquerra cap al Coll de Can Bori, seguint la ruta clàsica que puja a Begues. Nosaltres tombarem una mica abans d'entrar a la trialera de la Cigronella, a mà dreta per baixar pel camí de la Galena fins a la pista del Camí Ral, que torna a porta-nos al Coll de la Creu. Avui en anat a fer un bocata al Bar El Pino. Fan bons bocatas. Després ja us podeu imaginar, carrtera i cap a St. Boi.
100 % ciclable.

DADES

Ge
neral

Nom Arxiu Track C:\Users\Salva\Desktop\GOSSOS\SORTIDES\2015-03-07 ST. BOI-ANELL VERD -ST.CLIMENT-ST.BOI\2015-03-07 ST. BOI-ANELL VERD -ST.CLIMENT-ST.BOI.gpx
     Nom del l'usuari
     Nom de la sortida:
     Comentaris del Track: Sant Boi de Llobregat
 Data i Temps
     Dia 07-03-2015