diumenge, 19 d’abril del 2015

2015-04-19 EL CANYET CASTELLBISBAL

RECORREGUT

Avui em fet ruta amb els companys de Castellbisbal, els AFIBIKE, el Toni, el Pere i el Ro, que ens han descobert unes magnífiques trialeres i pistes, tot donant la volta circular al puig Madrona.
Sortint del pàrquing del restaurant El Pupinet, travessem pel pont la riera de Rubí i agafem cap el cementiri de Roques Blanques, el que em atravessat en algún tram per dins...Un cop altre cop a la pista, em començat la que seria la primera d'una sèrie de trialeres molt guapes, la llàstima és que avui havia plogut i en alguns trams estàven perilloses. Anant fent trialeres em sortit pel Camí Conill, a Valldoreix. Després per la masía de Can Montmany, escenari del rodatge de la pelicula de terror, Summer Camp. i als anys 80, Tras el Cristal II. Travesem per un camp mig abandonat i tornem a les nostres trialeres, més que res, per no pasar pel camí "normal" i trialera rere trialera, ens arribem al coll del Camí de la Floresta, que ve de la Colònia Montserrat, per l'esquerra. Si agafem a mà dreta ens arrivaríem a La Salut. Nosaltres agafem la que surt davant i baixa cap a Can Rabella, quasi tota l'estona per pista, aixó sí, deixant-la a vegades per fer alguna trialereta més. Abans d'arribar a Can Rabella per celebrar la sortida, atravesem per dins la Riera de Vallvidrera, que avui anava amb bastant aigua. Ben esmorzats, amb les butis i la cansalada que ens a posat la Cristina de Can Rabella, em començat la tornada cap a Castellbisbal. Sortint per darrere de la masia, agafem la pista a mà dreta i com no podia ser d'una altre manera, per una trialera i alguna pista ens em arribat a El Papiol, per la zona del camp de futbol, tombant a mà dreta cap amunt per a anar a buscar Les Escletxes, i el Camí de la Salut, pel costat de la  fàbrica de totxanes. I com no podia ser d'una altre manera, abans de començar la pujada que duu a la Salut, em agafat una trialera a mà esquerra. que desprès surt al camí de Can Montmany, i desprès de Can Pagés, que acaba sortint al camí de Can Domènec, al costat del cementiri, on ja em acabat de fer el cercle de la volta al Puig Madrona. Acabem baixant i cap al pàrquing del Pupinet, on em acabat la ruta d'avui. Treient alguna que altre relliscada, per les arrels,plantes, pedres mullades, i alguna sortida de cadena, tot ha anat com la seda. Ara falta que els AFIBIKE, vinguin properament a casa.
Ruta en un 100% ciclable, excepte trams que per la pluja estàven perillosos.
40% trialeres, 60% pistes.

Salut.

VIDEO

DADES

General
     Nom Arxiu Track C:\Users\Salva\Desktop\GOSSOS\SORTIDES\2015-04-19 EL CANYET CASTELLBISBAL\2015-04-19 EL CANYET CASTELLBISBAL.gpx
     Nom del l'usuari
     Nom de la sortida:
     Comentaris del Track: El Canyet
 Data i Temps
     Dia 19-04-2015