divendres, 3 d’abril del 2015

2015-03-22 ST.BOI- VALLVIDRERA-TIBIDABO-ST.PERE MÀRTIR-ST.BOI

RECORREGUT

Sortim de St. Boi direcció cap al riu, que atravesem pel nou pas encimentat, per pujar cap a St. Feliu per la riba esquerra del riu. Ràpidament atravessem l'autopista pel primer pont que trovem i anem a buscar la Ciutat Esportiva del Barça, passant pel davant i per l'Avinguda de Montejurra, ( La Nacional ), arrivem fins al Walden tombant per la rotonda al costat del Mirador. Seguim pujant cap amunt per entrar ja al Parc de Collserola per Can Pedros i passaqnt pel costat del Club de Tennis de Sant Gervasi. Seguim amunt per pistes i també per unes trialeres bastant tècniques, per les arrels dels arbres, fins a arrivar a l'alçada de la carretera que de Vallvidrera porta a Molins de Rei, passant per la zona de la Sta. Creu d'Olorda al Coll de Can Cuiàs.. L'atravessem, per seguir per pistes endinsades als boscos de Collserola, fins a sortir als carrers de Vallvidrera pel Collet de la Vinyassa , seguint amunt fins a arrivar al Tibidabo de 513ma., punt culminant de la ruta i de Barcelona. Després de fer unes fotos i menjar alguna cosa, desfem part del camí per anar a pujar a St. Pere Màrtir. Arrivats al Collet de la Vinyassa, seguim rectes per arrivar-nos fins a una plaça, és el Collet de l'Espinagosa, on agafem el camí de Vallvidrera a St. Pere Màrtir, que ja no deixem fins a arrivar al cim, amb una última rampa molt dura. Baixem per la banda de mar, a buscar la crta. de les Aigúes, que fem en el seu últim tram fins el Picnic de la Plaça Mieria. D'aquí reseguint camins, fins a St. Just i tornant pel mateix camí a Can Pedrosa, pel Pol Ind Sudest, Ciutat Esportiva del Barça, riu i St. Boi.
75% pista. 15% trialeres. 10 % asfalt. 100% Ciclable.

Salut.

GRÀFICA

DADES

General
     Nom Arxiu Track C:\Users\Salva\Desktop\GOSSOS\SORTIDES\2015-03-22 ST.BOI- VALLVIDRERA-TIBIDABO-ST.PERE MÀRTIR-ST.BOI\2015-03-22 ST.BOI- VALLVIDRERA-TIBIDABO-ST.PERE MÀRTIR-ST.BOI.gpx
     Nom del l'usuari
     Nom de la sortida:
     Comentaris del Track: Sant Boi de Llobregat
 Data i Temps
     Dia 22-03-2015